nedeľa 10. novembra 2013

Ako sa to všetko začalo...alebo...Hornoveské hody a Tvorilkovo

Nie som veľký čitateľ novín (väčšinou si prečítam iba nadpisy a prelistujem si obrázky) a už vôbec nie tých dedinských. Osud, náhoda? (ja to volám vesmír) ma primäli v jeden nudný deň si prečítať naše dedinské noviny. Okrem článku čo nového sa udialo v našej dedinke a kto z občanov oslavoval jubileum a pod., som sa dozvedela o nadchádzajúcej udalosti – o Hornoveských hodoch, počas ktorých sa mal konať aj predaj výrobkov šikovných rúk. Táto informácia ma veľmi zaujala a po dohode so svojou okúzľujúcou spoločníčkou sme sa dali do práce. Nakúpili sme potrebné materiály a tvorili, lepili, maľovali, strihali... 


Ja som sa „vrhla“ na naše drevené výrobky, zamerajúc sa na čajové krabičky i rámiky na fotografie. Yka sa postarala o výrobu papierových produktov ako pohľadnice, zápisníky, záložky do kníh a rámiky. 




  Počas futbalového zápasu SLOBODNÍ vs ŽENATÍ prebiehal predaj našich výtvorov. Okrem predaja výrobkov šikovných rúk sa varil guláš (bol fakt dobrý!), predávali domáce koláče, pagáče a samozrejme nechýbalo ani pivo (veď futbalový zápas, uznajte :D). Počasie nám vyšlo, ráno bolo krásne slnečno, i keď sa počas dňa zatiahlo a zozimilo. Nášmu stánku konkuroval ešte jeden, dievčatá si pripravili pletené šále či „ponožky“ na mobily, stromčeky šťastia, vianočné ozdoby a pod. 
  Čo naozaj z toho dňa potešilo, boli tváre ľudí a ich pochvala, pretože sa výrobky páčili a nám sa usadil v srdci pocit zadosťučinenia.
  Večer sa konala zábava, na ktorej nesmela chýbať tombola. Do tomboly sme venovali menšiu šperkovničku vyrobenú metódou decoupage, ktorá pevne veríme, že výherkyňu či výhercu potešila. (v podstate, ak ju aj získal muž, určite ňou potešil dámu svojho srdca ;) )

  Na záver ešte pár fotiek nášho stánočku :)




Ďakujeme za návštevu a prajeme úspešný štart týždňa. 
Fluffy






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára