sobota 16. novembra 2013

Ako vznikalo logo

S Ykou sme sa už dlhšiu dobu pohrávali s myšlienkou predávať naše výtvory. Rozhodnutie, že ideme do toho, padlo ešte v lete, lenže viete ako to býva, potrebujete niečo, čo vás skutočne nakopne a motivuje. V našom prípade to boli práve Hornoveské hody, ich blížiaci sa termín nás popohnal nielen do tvorenia, ale aj tvorby blogu. Na blog treba logo a keďže nie všetky prednášky sú v škole zaujímavé, začali sme sa dohovárať na nich. Len čo sme sa dohodli na názve Tvorilkovo, zjavila sa mi v hlave vízia, ktorú som dala na papier a potom som svoju predstavu priblížila Yke. 
Základný návrh odobrila a tak prišiel rad na hranie sa s farbami. Pustila som sa do pretvorenie náčrtu do jej reálnejšieho a farebnejšieho prevedenia, pre istotu hneď v niekoľkých farebných kombináciách.
Áno, priznám, trvalo mi to trochu dlhšie ako som očakávala, ale časovrat má len Hermiona v Harrym Potterovi a tak som mala problém nájsť si trochu kľudnejší okamih na tvorenie. Ako sa ale hovorí, lepšie neskoro ako nikdy, plus výsledok aspoň stojí ja to. Aspoň nám sa zdá, dúfame že aj vám :)

Keď logo dostávalo prvé farby.

Základný farebný návrh.
Po naskenovaní do počítača dorobila Yka už len názov Tvorilkovo.

Pre E-shop a facebook aj verzia s pozadím, nech je svet trochu farebnejší :)

Ďakujeme za Vašu návštevu a prajeme krásny víkend :)
Fluffy



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára