sobota 1. marca 2014

Ako dať starému šanónu nový šmrnc

Na povale som našla sestrin starý šanón, ktorý veľmi nelahodil môjmu očku. Avšak mám dosť veľkú spotrebu papiera a keďže mi je ľúto ho vyhodiť do smetí, potrebovala som niečo, kde sa papier bude zbierať, aby som ho neskôr mohla previazať motúzom a zaniesť do zberu. 

Budeme potrebovať šánón, nožnice, ceruzku, lepidlo na papier, orezávací nožík a baliaci papier podľa vlastného výberu. Pôvodne som chcela využiť obojstrannú lepiacu pásku, ale nakoniec nebolo treba.




Natrieme si postupne jednotlivé strany šanóna lepidlom a priložíme papier tak, aby trčal cez okraj cca 3 centimetrový kus. Papier vyhladíme, aby sme nemali žiadne vzduchové bubliny.



Prečnievajúci kus papiera zastrihneme šikmo, aby sa nám po ohnutí vytvoril cca 45° uhol a pekný okraj. Následne prilepíme o dno šanóna.


Presunieme sa na vrchnú časť. Ja som si nastrihla papier v jednom z rohov a odstrihla som aj prebytočný papier. Potom som vymenila nožnice za orezávací nožík, ktorým som kopírovala tvar šanóna a týmto spôsobom som odstránila nadbytočný papier.






Máme výsledok. Tvorba je jednoduchá, „nový“ šanon stál na mojom stole do pol hodiny :)
                                                                                                                                               Fluffy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára