pondelok 23. decembra 2013

Menovky na darčeky

     Vianočné prípravy v plnom prúde a ako počúvam rádio a informácie z parkovísk nákupných centier, aj nakupovanie. Potom ešte doma to balenie darčekov, než môžeme v imaginárnom vianočnom zozname úloh spraviť aspoň tu fajočku - hotovo.

     V dnešnom predvianočnom článku vám prinášame malú inšpiráciu na menovky k darčekom, ktoré spravíte za krátku chvíľu a stačí vám na ne len krátky pobyt na čerstvom vzduchu a nejaký ten papier, kúsok stuhy.

     Ja som využila na tvorenie odtrhnuté ihličie a listy z brečtanu, dali by sa však využiť aj iné rastliny, ktoré teraz príroda ponúka, či kúsok imela.


     Nastrihala som si malé kartičky, poväčšinou podľa veľkosti ihličia či listu, nalepila červený papier kvôli niečomu výraznému a spravila dierku, nech je kade prevliecť šnúrka. Zvyšok bol už rýchly, len som lepila „ozdoby“, obyčajnou obojstrannou páskou, aj keď tavná pištoľ by na to pasovala viac. Niektoré sa previazali stuhou, nech lepšie držia, inde sa len dopísalo meno osoby ktorej darček poputuje, či narazilo razítko Veselé Vianoce. Kto má možnosť, môže zašmudlať trochu kraje razítkovacou poduškou, aj keď v mojom prípade išlo skôr o zamaskovanie trošku nevydareného odtlačku razítka :)



     Samozrejme visačky nie sú kvôli prírodnému materiálu až tak trvácne, ale napokon na tom ani nezáleží, do zajtrajšieho večera vydržia určite :)


     Na záver teda už len prajem pokoj a žiaden stres a naháňanie sa, najmä ak vás ešte čaká cesta autom či cesta predierania sa medzi ľuďmi na nákupoch. 

Yka




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára