piatok 31. októbra 2014

Hornoveské hody 2014


    Minulý rok bola naša účasť na Hornoveských hodoch premiérou a tento rok sme sa nenechali zahanbiť a prihlásili sme sa tiež. S výrobou sme si nemuseli robiť starosti, pretože sklad máme plný ešte od poslednej akcie „ HV leto“, ktorá sa konala v polovici augusta.

    Obávala som sa o našu účasť na akcii z dôvodu škaredého počasia, pretože celý týždeň pršalo, ale nakoniec sa počasie umúdrilo a v sobotné ráno vykuklo slniečko, ktoré hrialo počas celého dňa. Predaj výrobkov „šikovných rúk“ bol ako obvykle naplánovaný na jedenástu hodinu na miestnom futbalovom štadióne klubu Inter Horná Ves, kedy prebiehal aj futbalový zápas ŽENATÍ – SLOBODNÍ. Slobodní vyhrali 9:8.


    Yka sa ani tento rok nemohla zúčastniť, tak som sestru poprosila o pomoc pri asistencii predaja a nosenia vecí. Ako tvorilky sme sa neplánovane zladili brošňou a náušnicami v tvare žabiek. Na miesto konania akcie sme sa vybrali o 15 minút skôr, aby sme si v pokoji rozložili veci a „naaranžovali stánok“. Trošku ma zamrzelo pri zistení, že dievčatá, ktoré minulý rok predávali spolu s nami svoje výrobky (pletené šále, stromčeky šťastia), tento rok absentovali. Na druhej strane ma potešilo, že sme sa ešte ani nerozbalili a už nás obkolesila trojica starých dám, ktoré zaujímalo, čo skrývame v taškách. Musím poďakovať svojej sestre, že ma podporila a pristala na moju žiadosť o pomoc, pretože boli chvíle, keď sme mali pri stánku veľa ľudí a sama by som ich obslúžiť nestíhala :)     Tak ako minulý rok, sme aj tento darovali do tomboly svoj výrobok. Tentokrát to bola sada pohľadníc.
    Po zápase sme si kúpili guláš a koláčiky ako odmenu a spokojné, vediac, že sa ľuďom výrobky páčili, sme išli domov.




Ďakujeme za nahliadnutie, Fluffy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára