nedeľa 19. októbra 2014

Premena termohrnčeka alebo ako si zobrať rodinu všade so sebou



Nedávno prebiehala akcia od Milky, alebo ešte stále prebieha, neviem, nezachytila som jej propagáciu ani v médiách ani v obchodoch. Ale k veci, za kúpu piatich čokolád termohrnček zdarma. Mama doniesla jeden pár domov, jeden pre mňa a jeden pre sestru. Pri jeho otváraní som zistila, že sa dá rozobrať na tri kusy a vtedy ma hneď osvietilo ako si hrnček skrášliť.

Termohrnček a jeho časti

Čo budeme potrebovať?

  • termohrnček
  • washi pásky alebo papier
  • fotografie/ obrázky
  • obojstrannú pásku
  • nožnice
  • ozdôbky
 


1. krok – fotografie/ obrázky
   Vybrať fotky trvalo, kým som našla tie správne. Na koláž fotiek som použila program picasa. Následne som ich vytlačila a nastrihala. Na pohár môžete zvoliť aj koláž obrázkov podľa svojho gusta, či už komixových hrdinov alebo zvieratká či kvety, je to len na Vás. 


Môj tip: pretože pohár má svoj polomer, odporúčam zvoliť menšie fotografie, aby sa po čase nezačali odliepať.  
  
2. krok – ozdobenie stredovej časti
   Mám v obľube washi pásky. Človek nemusí merať, strihať papier, nastrihať si obojstrannú pásku či naniesť lepidlo... Pásku stačí odlepiť a prilepiť, šetrí čas a energiu. Ak nemáte kreatívny obchod v blízkom okolí, dostať ich kúpiť aj v Tescu. Druhý kus s logom Milak som oblepila washi páskami rôznych vzorov, nech je pohár pekne farebný.


3. krok – nalepenie fotografií

  Fotky, ktoré som si nastrihala, som za pomoci obojstrannej pásky prilepila na stredový kus pohára. Priestory medzi fotkami som dozdobila ešte veselými nálepkami a hrnček je hotový. 
 
  
Prajem úspešné vykročenie do nového týždňa, Fluffy

2 komentáre:

  1. ako si ten hrnček rozobrala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na dne hrnčeka je závit, takže hrnček sa dá pekne rozšroubovať :)

      Odstrániť