nedeľa 16. novembra 2014

Nový oblek pre zakladač

Mám doma zakladač veľkosti A5 ešte z detských čias, keď fičal film 101 dalmatíncov. Rozhodla som sa ho premeniť na scrapbookový album a podelím sa s Vami o postup.

Čo budeme potrebovať?
- zakladač
- obojstrannú pásku
- pravítko,ceruzku
- nožnice
- vzorovaný papier

1. krok - hrebeň  
Na hrebeň zakladača odstrihneme papier tak, aby bol po šírke cca o 3-4 cm väčší po oboch stranách hrebeňa a o cca 2cm  dlhší ako výška zakladača. Za pomoci obojstrannej pásky nalepíme papier na hrebeň. Potom prejdeme po záhyboch hrebeňa prstom, aby sa nám vytvorili záhyby a papier pekne kopíroval hrebeň zakladača.
 
2. krok – dosky

Na dosky zakladača použijeme rovnakú techniku, ale nebudeme musieť vytvárať záhyby. Opäť chceme aby papier cez okraje pretŕčal o cca 2 cm a prilepíme ho pomocou obojstrannej pásky. 

3. krok - okraje  
Stane sa, že papier prilepíte trošku nakrivo a keď už raz páska papier prichytí už ho nepustí :) Ideme teda zarovnať okraje. Ja som okraje zarovnala na 0,5 cm od okraja dosky, čo neodporúčam, pretože po čase taký maličký kus papiera páska neudrží a začne sa odliepať. Z tohto dôvodu odporúčam aspoň 1centimetrový okraj. Pretŕčajúci papier prilepíme opäť za pomoci obojstrannej pásky.

4. krok – predok
Predok dosky som dozdobila scrapbookovou metódou. Ale to už je len na Vašej fantázii.
Zakladač vo svojom novomkabáte
Predtým a potom
Predok albumu

Prajem pekný zvyšok predĺženého víkendu a ďakujem za nahliadnutie, Fluffy

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára